Przeglądając fanpage na facebooku firmy YES za każdym razem
natrafiam na negatywne historie związane z ich salonami. Klienci niezadowoleni
są z obsługi, z zakupionego asortymentu, z reklamacji, a nawet z rabatu.
Za każdym razem nie mogę się nadziwić tak złym opiniom, gdyż
sama kupuję w salonach YES i zawsze jestem zadowolona. Z kolekcji firmy YES
posiadam kilka produktów. Noszę je na co dzień i jak dotąd wszystko jest z nimi
w porządku. Nie poświęcam im wielkiej uwagi, niemniej jednak staram się uważać
by nie haczyć o ubrania, koce itp., szarpać czy ciągnąć. Zawsze też ściągam
biżuterię przed kąpielą, gdyż zawarte w wodzie składniki mogą doprowadzać do
wypadania kamieni, przebarwień kruszców czy powodować utratę jego połysku. Tak samo
w przypadku prac domowych. Detergenty kuchenne czy łazienkowe równie negatywnie
wpływają na biżuterię. Do przebarwienia kruszcu przyczyniają się także
substancje zawarte w perfumach, dlatego ważne jest, żeby pryskać się nimi przed
włożeniem błyskotek. Wszystkie swoje ozdoby czyszczę chusteczką do pielęgnacji biżuterii.
Tylko kolczyki wkrętki co miesiąc myję za pomocą miękkiej szczoteczki i pasty
do zębów. Osobiście nigdy nie składałam reklamacji na produkty YES bo nie było
takiej potrzeby. Żadna z błyskotek nie uległa uszkodzeniu. Co istotniejsze,
zażaleniom zwykle podlegają produkty bardzo drogie. Dziwi mnie, że biżuteria do
300zł psuje się rzadziej od tej za ok. 1000zł i więcej. Zdumiewa mnie też, że
najczęściej reklamowana przez klientów firmy YES jest biżuteria ślubna i
zaręczynowa, o którą jak sądzę powinno się dbać i szanować najlepiej jak się
potrafi.
Nigdy nie zostałam źle potraktowana przez obsługę salonów
YES. Doradcy klienta są uśmiechnięci,
starają się pomóc, dobrać coś odpowiedniego do tego czego poszukujemy. Nigdy
nie było tak skandalicznych sytuacji jakie opisują klienci na fanpage YES. Nigdy
nikt mi nie odmówił czy nie chciał przyjąć reklamacji. W dodatku w jednym z
salonów w mieście, w którym mieszkam na prośbę zmniejszono mi rzemień na rękę,
bo był o wiele za długi choć salony nie mają pełnią takich usług.
Yes to duża sieć jubilerska, w której lubię się zaopatrywać. Jeśli tylko
w ofercie marki znajduje się coś co wpadnie mi w oko bez wahania to kupuję. Biżuteria
to delikatna ozdoba, o którą trzeba należycie dbać, a podczas zakupów dobrze
się przyjrzeć czy towar nie posiada wad oraz czy będziemy w stanie odpowiednio
się z nim obejść.
Komentarze
Prześlij komentarz